Máte potíže se systémem DPF, SCR a AdBlue ve vašem vozidle? Tyto systémy jsou povinně instalované do všech moderních vznětových motorů, aby se tím splnila norma Euro 5 a Euro 6. Tato zařízení sice dokážou snížit emise u těchto vozidel výraznou měrou, ale něco za něco. Spalovací motory jsou totiž technologií samou o sobě velmi složitou a komplikovanou a zajistit, aby se spalováním nafty uvolnil do ovzduší pouze neškodný plyn není vůbec jednoduché. Platí zde pak docela obyčejné pravidlo přímé úměry – čím složitější zařízení, tím větší pravděpodobnost poruchy – to máte takto všude – máte doma dlažbu a vytíráte ji obyčejným hadrovým mopem?
Hadrový mop nepotřebuje žádnou údržbu a když se potrhá, koupíte za pár desítek korun nový. Ale máte-li doma koberec, který vysáváte robotickým vysavačem, ten se může pokazit poměrně často a jeho oprava bude výrazně dražší. Právě proto přichází na trh AdBlue emulátor Audi, který simuluje bezporuchovou činnost systému AdBlue a SCR a brání tím zbytečným komplikacím. Například
eliminuje tvorbu chybových hlášek – máte dost už těch chybových hlášení, která z jízdy ve vašem autě vytváří další stresový vliv? Napadlo vás už někdy, že snad vystoupíte z auta a půjdete raději pěšky? Nebo si koupíte kolo a budete jezdit na kole a necháte si nákup dovézt přepravní službou a na dovolenou si přivoláte taxík nebo vůz raději prodáte a budete si jej pronajímat z autopůjčovny?
snižuje náklady na provoz auta – kdo má neustále platit servisní zásahy při chybách těchto systémů? No přece vy, provozovatel vozidla, kdo jiný? Už jste viděli, že by vám na toto přispěl někdo z úředníků, co stanovují ekologická pravidla pro provoz motorových vozidel?
problém s krátkou životností kapaliny AdBlue – kapalina AdBlue má omezenou životnost a časem degraduje. Na její degradaci mají nepříznivý vliv i sluneční paprsky. Po třech letech od data výroby je kapalina již nepoužitelná a totéž se týká teploty nad 25 stupňů Celsia, která degradaci urychluje. Toto výrazně komplikuje život lidem, kteří najezdí málo kilometrů, tedy i tehdy může dojít k poruchám systému AdBlue – SCR.